Velkommmen
Edutasia præsenterer i samarbejde med Asnæs & Vangstrup træning i service og værtskab
Vi skal sammen arbejde med at udvikle eksisterende kompetencer indenfor service og værtskab på Vingsted.
Kurset er udviklet i AMU-faget: 47247 Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner
Det betyder, du kan tage en AMU-test som afslutning på undervisningsdagen, og dermed søge at opnå et AMU-bevis til at opgradere dit CV med.
Alt dette fortæller vi endnu mere om når vi ses - det er stille og roligt og vi guider jer igennem dagen.
Formålet med dagen
Fra “Service til værtskab” handler om at blive endnu bedre til at forstå gæsternes perspektiv og arbejde med gæstens rejse og få indsigt i, hvordan der kan arbejdes med det personlige møde for at skabe 10er oplevelser.
Du får udvidet dine kompetencer i forhold til at kortlægge og udvikle tiltag, der skaber værdi for dig, for virksomheden og dens gæster.
Dato og mødested:
29. oktober kl 09.00 på Vingsted
Forberedelse inden vi ses første gang
Inden undervisningen skal du udfylde spørgeskemaet senest 20. oktober.
Nedenstående faglige bibliotek kan du klikke ind på og gå i dybden med dagens temaer
- 
      
      
      
        
  
      

Serviceværdikæden
Fra trivsel til omsætning
 - 
      
      
      
        
  
      

Udefra og Ind - Perspektivet
Hvad oplever gæsten?
 - 
      
      
      
        
  
      

Gæsterejse og Kontaktpunkter
Overlevering af gæsten
 - 
      
      
      
        
  
      

Funktionel og emotionel værdi
Herunder Kanomodellen
 - 
      
      
      
        
  
      

Værtsskab
Herunder 5 typer af nøgleadfærd
 - 
      
      
      
        
  
      

Net Promoter Score
NPS og Loyalitetsscore
 
Vi arbejder til dagligt både som rådgivere og undervisere i branchen. 
Vi har begge mange års erfaring fra branchen gennem forskellige stillinger. Det der driver os er, at bidrage til at styrke branchen til den anerkendelse den fortjener.
Vi ser frem til en god dag sammen med jer.